ここの掲示板を参考にさせてもらいながら先日WEB予約に挑戦してみました。
GW中公式サイトではすでに予約が満員のようだったので
http://www.weekendafirenze.com/bigphp/mus.php?skin=mi&mus=cenacolo
こちらのサイトから試みました。
Thank you for making a reservation through the
Weekendafirenze.com web site! We hope that you will be very happy with your choice!
We are processing your order right now.
This is the first of TWO e-mails you will receive. The next e-mail you receive will be your Confirmation e-mail, and this may take a one or two working days to arrive. Please be patient.
You can check order status by visiting
http://www.weekendafirenze.com/customer.sql
Please remember reserving with us tickets for most
important museums and excursions in Florence
(http://www.weekendafirenze.com), Rome (http://www.weekendaroma.com)
and Venice (http://www.weekendavenezia.com).
We are sure you will enjoy your upcoming visit to our beautiful city. Expect to
hear from us again soon!
と、メールが届いたので予約できたものと喜んでいたのですが
その後以下のメールが送られてきました。
we are sorry to inform you that we cannot confirm your visit to Cenacolo as they have just indicated us they are sold out for requested date. We are cancelling your reservation and reversing your payment
これってやっぱり予約は出来なかったということですよね(>_<。)
電話予約は別枠とのレスも拝見したのでものすごくドキドキしながら挑戦してみたのですが、私の英語力では理解しきれず・・・
予約代行にお願いする場合、手数料というのはどの段階で発生するのもなのでしょうか?
もし自分の希望する日時が取れなかった場合にも払わないといけないのでしょうか?
長々と申し訳ないのですが、ご存知の方がおられましたらよろしくお願いします。