はじめまして。いきなり質問です。皆様助けてくださいませ。
イタリア国鉄のクレジット決済不可で、下記のようなメールが届きました。
Dear Customer,
the transaction has not been authorised by the payment circuit.
You can request authorisation to buy on the site of Trenitalia with your credit card by sending the documentation indicated below, by either fax (06/44104036) or e-mail (areaclienti@trenitalia.it):
- the content of this email,
- your User ID,
- a contact telephone number,
- the photocopy/scan of a valid identity document of the person associated to the User ID,
- the photocopy/scan of the tax code number
Within 48 hours you will receive the outcome of your request on your e-mail address.
With reference to the data you give us to enable the service, please remember that your privacy rights are safeguarded by Trenitalia in the respect of current Legislation (Italian Legislative Decree 196/2003).
Trenitalia online Customers Area
質問
1、証明書とは、どの程度のものを送ればよいのでしょうか?
以前、パスポートの写真を撮って添付したとの記述がありましたが、そこまでしないといけないのですか?
2、person associated to the User ID,はなんのIDのことですか?
3、クレジットカード情報も送れという意味ですか?
4、それにイタリアの納税コードなんてないですし。
5、チケットはあきらめて、このメールを無視すると、自動的にキャンセルにしてくれるのでしょうか。
以上、出発を来週にひかえ困っております。よろしくお願いします。