Q&A

至急!ユーロスターの時間変更について

公開日 : 2019年08月09日
最終更新 :

時間を2時間間違えてしまいました。時間変更をしたいのですがユーロスターのサイトに行っても代理店に問い合わせてくれとしか書かれていなくて困っています!
助けてください泣

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2件のコメント

  • 19/08/10 18:30

    これをご覧になったうえででしょうか

    Can I change my booking?
    Date and time
    If you'd like to travel on a different date or at a different time, we’ll be happy to exchange your ticket.

    If you’re travelling in Standard or Standard Premier, you can change your ticket before the planned departure of your original train – subject to availability – by paying a fee (£30 for Standard, £40 for Standard Premier) plus any difference in fare, per person per leg of the journey. If the new fare is less expensive, unfortunately we can't refund the difference.

    Business Premier tickets can be changed free of charge up to 60 days after your planned departure if you’re travelling to any destination except Amsterdam or Rotterdam.

    However, Business Premier tickets on our London to Amsterdam route need to be changed before your train is due to depart.

    Club Eurostar members can exchange tickets bought with points once before departure, subject to availability. If you’re exchanging a Value ticket for an Anytime ticket, or upgrading to Standard Premier, you’ll have to pay the difference in points.

    If you made your booking at eurostar.com, over the phone or at our ticket office, simply go to Manage your Booking and log in using your six-letter booking reference and last name.

    If you decide to call or visit us at our ticket office to make an exchange, please note that a service fee of £10 per transaction applies to Standard and Standard Premier bookings.

    If you booked through a travel agent, please get in touch with them to organise an exchange.

    Find out more about our fares and fees >

    Destination
    If you change your mind about where you're going, you'll need to buy a new ticket.

    Name
    Only the person named on the ticket may use it, but don’t worry if you’ve just made a tiny spelling mistake. There’s no need to let us know, just turn up and travel as normal.

    If your passport or ID's in your maiden name but your ticket's in your married name, just bring a copy of your marriage certificate with you when you travel. There’s no need to make any changes to your booking or let us know in advance.

    If someone else would like to travel, they'll need to book a new ticket.

    どのチャンネルで買ったかにもよりますが、Standard or Standard Premierまたは、Business Premier以外なら、you'll need to buy a new ticket.になるのです。

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  • 19/08/10 00:05

    時間変更

    まずどういった乗車券を、何所で購入されていますか?

    もしもネットで購入されたのでしたら、ネットを通して変更なり買い直しをするしかありません。

    ユーロスターのサイトで、右上から2列目のmanage your bookingから入って、購入時に貰った予約番号と名前を、Booking referenceに打ち込むと、貴方の予約画面が出ますので、manage your booking から、ご希望の時間の列車に交換すればよろしいかと思いますが、チケットの種類によっては、追加料金がかかってきたりしますので、新しく買い直した方が安価な場合が在る為、一概に列車交換が理想と言う感じにはなりません。

    最悪の事態は、当日そのつもりで駅に入ったら、時間間違えに気付いたというところでしょうから、変更にかかる金額は、痛い勉強代と言う事になるでしょうか。

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